Minusgrader

Alla inlägg under april 2018

Av Rebecka Williamson - 26 april 2018 20:35

21. 3 dagar kvar. Är du framme än? Nej jag vet inte. 4, 5, 6 hållplatser kvar. Så mycket att sakna. Minns långa promenader. Både du och jag trasiga. Minns sprit kvällar. Minns sjunga med till Veronica Maggio. Norslund. Jag hos dig. Vi tröstade varann. Sommar, höst, vår, vinter. Jag saknar dig. Minns utekväll. Varje kväll. Supa sig full på parkbänk i stan. Kyssa nån ful. Slicka, hångla, sug. Cykla hem igen, lika olycklig som du. Minns doften av röka på. Ensam i ett rum med två. Aska mot mitt lår. Aj. Vi vill ligga med dig. Nej tack. Hejdå.

21

Av Rebecka Williamson - 13 april 2018 09:15

21. 3 dagar kvar. Är du framme än? Nej jag vet inte. 4, 5, 6 hållplatser kvar. Så mycket att sakna. Minns långa promenader. Både du och jag trasiga. Minns sprit kvällar. Minns sjunga med till Veronica Maggio. Norslund. Jag hos dig. Vi tröstade varann. Sommar, höst, vår, vinter. Jag saknar dig. Minns utekväll. Varje kväll. Supa sig full på parkbänk i stan. Kyssa nån ful. Slicka, hångla, sug. Cykla hem igen, lika olycklig som du. Minns doften av röka på. Ensam i ett rum med två. Aska mot mitt lår. Aj. Vi vill ligga med dig. Nej tack. Hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards