Minusgrader

Alla inlägg under januari 2014

Av Rebecka Williamson - 31 januari 2014 13:51

 

 

 Jag hatar dig 

 

 Jag hatar dig

 

 Jag hatar dig

 

 Blåslagna knän

 

 Sönderslagna spritflaskor

 

 Jag saknar dig

 

  

Av Rebecka Williamson - 27 januari 2014 19:45


 

Håll om när ingen ser, för jag orkar inte mer.

 

 

 

 

 


Du

Av Rebecka Williamson - 23 januari 2014 22:37



Och älskade älskade du. Säg att du vill ha mig just precis nu.



 

Av Rebecka Williamson - 22 januari 2014 18:49

 

 

Synkroniserade hjärtslag.

Dina andetag.

Läk mina sår.

Vackraste.

Din hand i mitt hår. 

 


     

 

 

Av Rebecka Williamson - 16 januari 2014 12:39

 

 

Och sen tog vintern mig. Långt bort och ingenstans. Tillbaka igen. Jag ramlade in och ut. Ibland glad. Den vintern hände allting och ingenting. Tom. Och jag ljög om jag sa att jag mådde bra. För jag mådde aldrig bra. Där fanns för mycket att längta efter. Sakna. Så jag stängde in mig och tänkte istället. På allting och ingenting. Min blick tom över en stad långt bort och ingentstans. Och jag tänkte på saker som att jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Och jag ljög om jag sa att jag mådde bra. För där fanns för mycket att längta efter.

 

 

 

 

 

Av Rebecka Williamson - 13 januari 2014 17:08

 

Jag gräver ner mig.

Levande begravd.

Jag vet inte om jag vågar mer idag.

Så jag gräver ner mig.

Levande begravd.

Det är tragiskt att jag är jag.

 

 

 

 

Av Rebecka Williamson - 13 januari 2014 16:32

      





Ovido - Quiz & Flashcards