Minusgrader

Alla inlägg under november 2018

Av Rebecka Williamson - 9 november 2018 13:24

Skriv inte här sa hon. Någon kan ju se. Skriv inte här. Förlåt men det här är mitt rum. Här kan jag va. Trasig, ledsen, arg. Här kan jag va. Jag skriver inte här för att jag vill att hela världen ska tycka synd. Jag skriver här för att få luft. För att få andas.
Vi bråkar nästan varje dag nu. Och jag önskar att han kunde göra slut så att jag åtminstone kunde få sakna lite. Jag är så pressad älskling. Jag vet det. Jag med. Allting jag nånsin älskat är snart bortblåst. Alla tonårsnätter, alla platser, blod svett och tårar, alla kyssar som varit ett adjö, alla händer jag kramat, alla danser jag dansat, alla låtar jag älskat.

Av Rebecka Williamson - 9 november 2018 13:14

Tomma rader. Tom själ. Jag vill så gärna skriva. Vill så gärna känna. Vill så gärna dricka på tok för mycket vin. Sluta upp med nån fin. Förlåt.

Skapa flashcards