Minusgrader

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Rebecka Williamson - 5 januari 2014 18:21

 

Jag vet inte vad som hände men jag tyckte så mycket om att se på dig. Min blick som fastklistrad vid din kropp. Du var dödsdömd. Mitt offer. Och jag ville så gärna röra dig. Trycka våra kroppar tätt intill. Krypa ihop i din famn. Läka. Du var så mycket mer än mig. Den kvällen var jag mest ledsen. För att jag inte fick timmar ihop med dig. För att det kändes som om du valde bort mig. Fast att jag inte ens ville ha dig.

 

 

 



Av Rebecka Williamson - 5 januari 2014 16:30


'

  

Av Rebecka Williamson - 5 januari 2014 15:54

 

Jag är så trött på att undra vad du gör. 

Så trött på att undra vem du är.

Jag bara undrar och undrar.

Så helvetesjävlacp mycket.

Jag är så trött på att undra.

Ändå så sitter jag kvar och undrar vad du gör.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards