Minusgrader

Alla inlägg den 14 januari 2019

Av Rebecka Williamson - 14 januari 2019 13:08



Vännen min. Att du snart inte längre finns runt hörnet skrämmer mig så mycket. Vännen min som alltid höll i och höll om. Vännen min som sa det där är ingen bra idé. Tack för att du har räddat mig från så mycket hjärtesorg. Tack för alla killar du hatat på. Tack för alla tårar du torkat. Alla danser du dansat. Tack för att jag fick växa upp med dig. Tack för att du tog studenten med mig. Tack för att du är du. 


 

Av Rebecka Williamson - 14 januari 2019 12:54



Jag kan inte rå för det älskling. Kan inte rå för att jag sjunker ihop vid frukostbordet. Kan inte rå för att jag blir stum. Konstig. Jag är inte särskilt ledsen egentligen. Bara fast i gamla mönster. Fast i att det ska göra ont. Jag smakar på orden, det känns ingenting egentligen. Det är du och jag nu. Jag är här för jag vill. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards